onsdag den 29. maj 2013

Strik noget andet

Til min store ærgrelse, kunne jeg ikke forlænge låneperioden på "Strik noget andet", da den var reserveret. Nå, men så kunne jeg jo liiige tage nogle kopier af  "Fløjtespillere" og et par andre mønstre. Men næ nej, der var ingen penge i pungen, så jeg måtte pænt aflevere bogen. Skuffelsen må have lyst ud af ansigtet på mig, for bibliotekaren tilbød at reservere bogen for mig, hvilket jeg takkede ja til.

Der er gået nogle uger nu, og jeg har haft travlt med alt muligt andet end strik, så jeg er ikke nået så langt med mit "ud af hovedet"-projekt, som jeg kunne tænke mig. Har strikket lidt på første ærme, og nærmer mig nu indtagningerne til ærmekuplen. Har lige fået sms fra biblioteket om at "Strik noget andet" er hjemkommet, så ærmet kommer nok ikke op af strikkekurven de næste par dage. Der er nemlig lige et par mønstre som jeg skal strikke prøver på, så jeg kan føje dem til Almuemønstre. God strikkelyst til alle jer.:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar